fredag 12 augusti 2011

Toa-lätt?

Har sagt det innan. Och jag säger det igen. Jag ogillar (milt uttryckt) offentliga toaletter. Värsta fasan att behöva gå på en sådan!
Minst 2 lager papper på ringen (snacka om att det tar lång tid). Läste en gång om nån kändis (va det Cindy Crawford?) som hade med sej en egen toalettring. Smart brud!! Fast ganska opraktiskt att bära med sej.
Och sen den här nya varianten när man ska tvätta händerna. Stå och vifta för att nån sensor ska känna av att jag vill att vattnet ska komma igång. Var är vridkranarna?? Fast å andra sidan slipper jag (med bacillskräcken) att röra vid dem.
Tvålbehållaren: väldigt ofta räcker det med att sträcka fram handen för att helt automatiskt få en skummig tvålkorv. "Knappar" syns alltmer sällan.
Gärna får det finnas papper att torka händerna med. Ingen fön!!!
Tack.

2 kommentarer:

  1. Var på en toa i Stockholm, tror det var på stationen. Där hade dem självrengörande toalettsitsar, dem roterade ett varv eller var det var efter att man spolat. Fanns nån typ av rengörningsmedel i nån behållare...Kankse nått för dig?:D

    SvaraRadera
  2. Det låter riktigt fräscht! Toa i min "smak" :D

    SvaraRadera