fredag 19 augusti 2011

(Fotboll och) kantareller är livet

Vad är det som gör att folk fastnar för ett visst fotbollslag? Alltså om fotbollslaget kommer från Italien eller England eller nåt. Bestämmer man bara ett lag o så följer man det sen? Skumt det där. 
Igår var det Tim Trophy på tv. Aldrig hört talas om, men tydligen nån slags minicup mellan Milan, Juventus o Inter. Faktiskt väldigt bra sömnpulver...zzzz...
Jag nöjer mej med lag i min närhet. Halmstad BK och sambons Toarps BK. Och VM o sånt är ju kul. Och Elfsborg (lite). Fast jag är ju tyvärr inget fan i ur o skur. Har bara stöttat HBK en gång i år. Med svaga hejarop. Det var mot Elfsborg....på Borås Arena...

Aerobic var det, ja. För första gången. Vi råkade visst hamna på steg 2 (fast det stod 1 på schemat). Benen var inte där de borde vara... Nu vet jag iallafall att man som avslutning ska köra igenom allt man gjort på passet i en enda lång radänga. Jihaa. Får öva upp mitt minne :). Nästa gång blir det steg 1, om det står rätt på schemat. Utan snurrar :) 

Fina goa kantareller va´re här, ja!! Blir fin sås till schnitzeln ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar