söndag 21 augusti 2011

Söndag är vilodag

Lugna o sköna. Det är precis så söndagar ska vara tycker jag.
Började dagen med en kopp kaffe och en omelett med rödlök, skinka och tomat. Succé för smaklökarna! Och så mättande! Kan rekommenderas.
Efter en hel dag på jobbet igår var det gött att slänga sej i soffan med filt, varm soppa, kaffe och tända värmeljus. Mys på hög nivå! Och tjejfilm - Sex And The City. Jag ska också börja springa runt med högklackade skor och fina klänningar och ha ett långt pärlhalsband på mej när jag ska sova. Precis som Carrie Bradshaw. Mer glamour i vardagen! Fast jag vill gärna hävda att mysbrallor också är hett :).
A var på svensexa med grille o badtunna nere vid grannens, men de stackars(?) gamla(?!) gubbarna hade ju varit i farten hela dan så han var hemma rätt så tidigt.
Idag tar jag kanske ett städtag i linneskåpet (låter jätteglamouröst!) medan A städar efter svensexan. Och så behöver jag sortera alla mina foton i datorn. Har fortfarande inte heller hittat min batteriladdare, så den borde jag leta upp. Eller så sätter jag mej rent av på altanen om solen fortsätter visa sej!
I eftermiddag spelar Toarps BK match. Go gubbs!
Härliga underbara söndag!

Bilder på förmiddagens väder i Dalsjöfors! Temp: 15




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar