onsdag 3 augusti 2011

Fyndat

Frukost-time. En tallrik naturell yoghurt med valnötter blev det idag. Och kaffe förstås.
Mycket nöjd med gårdagens shoppingtur! Tröttnar aldrig på Gekås. Där var mycket folk, men ingen kö in och knappt nån kö ut. Fyllde endast en (1) stor gul plastkasse (alla andra kunder typ 5-6) men väldigt nöjd med vad som hamnade där i. Hade dessutom väldigt trevligt sällskap i form av mina goa föräldrar! Så en superfin dag var det! Vad roligt det är att handla :)

Några av fynden: söt pajform (för nyttiga pajer alltså),
fin minibricka o tjejfilm

Nu har jag tre arbetsdagar kvar till min tredje semestervecka börjar! Då åker jag och gör Halmstad osäkert. Gött!
Till lunch blir det idag kyckling, grönsaker o äggnudlar. Ett försök till wok antar jag :)
Och sen några timmars jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar