söndag 7 augusti 2011

Bebismys o stora båtar

Igår fick jag äntligen träffa söta systerdotter Ellen, 3 veckor gammal, igen! Lilla snuttan, hon är så fin, kan inte sluta titta på henne. Vilken tur att jag får gosa vidare med henne idag :)
På kvällen åkte jag in med min kära mor till The Tall Ships Races. Vilka fantastiska båtar! Eller det kanske heter skepp. Eller fartyg. Eller...vad är skillnaden egentligen??
Fastnade speciellt för en, Shtandart, tror jag, såg ut som typ Wasa eller nåt. Riktigt fin.
Jag åt en Langos för första gången, det var riktigt gott! Med gräddfil, rödlök och ost, en sk Svensson.
Avslutade kvällen i stan med att lyssna o titta lite (såg inte så mycket) på September, nice.
Som sagt, fortsatt bebismys idag, härligt!
Och förresten...ikväll ska jag t r ä n a. På Friskis i Halmstad. Yeeaj, längtar. Ähum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar