onsdag 17 augusti 2011

Onsdag med städ, soppa o aerobic

Ja idag behöver jag verkligen vara ledig. Har ju faktiskt jobbat både måndag o tisdag :).
Idag ska det städas o diskas o tvättas (om jag inte blir sittande vid tv:n istället).
Det är faktiskt lite konstigt med vårt torkställ - det töms inte förrän det är dags att hänga upp ny tvätt. Märkligt. Och så smidigt det är att ta tallrikarna direkt ur diskmaskinen när det är dags att äta!
Nä nu får vi skärpa oss.
Igår var Hanna o barnen o jag i Stadsparken och lekte o fikade. Mysigt! Vädret var härligt och jag fick plats i gungan.
Tycker nog att det var lite tantvarning när jag utbrast "o vilka fina planteringar". Men det är väldigt fina planteringar där!

Stadsparken i Borås

Till lunch idag blir det soppa med kålrot, selleri, morot och köttfärs.
Ikväll ska jag på Aerobic för första gången i mitt liv. Får se hur det går! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar