onsdag 18 april 2012

Wake up

Igår gick jag och la mig hyfsat tidigt. Var verkligen megatrött efter att ha gått upp ruskigt tidigt två dagar i rad. Haha.
Idag vaknade jag kl 07.15 till tonerna av Leva livet med Lillbabs. Jag har inga direkt morgonvänliga alarmsignaler att välja på i min mobil. Det är liksom vrål från första tonen på allihop. Och min Ikeaväckarklocka ska vi ju bara inte tala om. Den är som en sån i tecknade filmer, som liksom står och skakar och sen till slut lyfter från bordet. Huga. Ja ja, den gör ju sitt jobb iallafall.
Jag gick faktiskt upp ganska snart efter det, gjorde en omelett och satte mig i soffan. Och läste. I min Babben-bok. I am turning into a bokmal.
Och...en powerwalkare. Eller en lufs som jag föredrar att kalla det. Jag ska nämligen snart ut och lufsa.

Små söta påskliljor i gräset

Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar