torsdag 5 april 2012

En skär torsdag

Jag är ledig och ska åka in och handla påfyllning till kylskåpet. Kommer nog troligen inte vara ensam i affären!
Vågen visade idag minus mot i måndags. Jag vet att man inte ska hålla på och väga sig hela tiden eftersom det kan skifta mycket från dag till dag. Men jag kan bara inte låta bli! Vi har varit duktiga i 3 dagar, det måste vara nytt rekord. Men det gäller att planera noga, oftast är det väl där det fallerar. Keep up the good work!
Igår kväll var jag dessutom iväg och tränade. Favoriten Dans Fuego blev det. Grymt jobbigt och svettigt.
Ikväll blir det en betydligt lugnare aktivitet. Bio! Utan popcorn. Fast med en smoothie.
Det senaste biobesöket var för ett år sen. "Hur många lingon finns det i världen" såg vi då. Väldigt fin film. Den här gången ska vi se "The Hunger Games". Hoppas den är sevärd och inte ett sömnpiller. Det var nog tur vi valde den tidiga föreställningen, eftersom jag kommit upp i "ge-mig-en-skön-fåtölj-på-kvällen-och-jag-somnar"-åldern.

Igår fick vi finbesök på ängen utanför


Önskar alla en fin Påsk!
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar