onsdag 25 april 2012

Dags för Filip och Fredrik

Jag har varit ganska produktiv på min lediga dag faktiskt. Har ägnat mig åt pappersarbete. Slängt gamla onödiga papper och satt in resten i pärmar. Ja, för det gör jag ju aldrig med en gång, utan de blir liksom liggande i en hög. Eller flera högar. På olika ställen. Suck.
Funderade en liten liten stund på om jag skulle passa på att deklarera också, men nej. Det är ju mycket bättre att vänta till sista dan.
Och så har jag dammsugit och tvättat och moppat och bytt sängkläder. Och tittat på Hem till gården. Och druckit kaffe. Och betalat räkningar.
Nu har A kommit hem från jobbet och står och gör mat. Nånting med fläsk blir det.
Efter maten beger vi oss till Åhaga för att titta på Filip och Fredrik - Jakten på den försvunna staden. Ska bli skoj!
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar