fredag 20 april 2012

Sko-lycka...igen

Jag kan bli helt löjligt nöjd över grejer jag köper. Igår köpte jag ett par skor på Scorett Outlet i Gällstad. De hade kostat 550 kr och var nersatta till 199. Inte så konstigt egentligen att jag var nöjd med det! Och snygga var de ju också! Och jag klarar av att gå i dem, det är ju ett stort plus.
På nåt sätt känns det lite kaxigt när expediter i affärer kommenterar det man köper. Att det är ett bra köp, att de tycker det man köper är snyggt. De kan ju ändå det där bäst. Men man vet ju iofs inte om de bara säger det för att vara snälla haha. Expediten sa iallafall att detta var ett bra köp. Jo, tack, det tycker jag med.
Löjligt nöjd blev jag alltså. Och det yttrade sig i att ha dem uppställda jämte soffan på kvällen och ägna dem blickar med jämna mellanrum. Knäpp? Nej. Nöjd? Ja.
Det verkar dock inte vara läge att börja använda dem än, eftersom det, ja, just precis, snöar idag. Den 20 april.
Lager 157 fanns tyvärr inget alls som föll oss i smaken.
A tyckte att det mest var kläder för 15-åringar. Skratt. Ja, han är ju faktiskt 30+ nu.
Jag var på jakt efter en vårjacka, men det fanns knappt några alls. Men det gör ju inget, eftersom det tydligen fortfarande är vinter!

Skönheterna

Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar