tisdag 17 april 2012

Ingenting går upp mot gamla Skåne!

Igår tog vi en tur ner till Malmö. Mor, far, syster, systerdotter åsså jag.
Det blev en fin solig dag, med mys i stan och lunch på Jensens Böfhus.
Vilken supermysig affär vi hittade! Med leksaker, fina burkar, karameller och annat smått o gott. HÖKERIET , ligger vid Lilla Torg.
Vi hittade även självaste Öppnadindörr-Tommy. Nilsson alltså. Jag knuffade mamma diskret (eller inte) i sidan och utbrast Tommy Nilsson när vi mötte honom på Södergatan.
Bara en liten stund senare mötte vi Idol-PeterSwartling. Fast av honom såg jag bara ryggtavlan.

Stolt mormor och moster till världens sötaste! 

 Tur att det inte syns några bevis på vad jag har ätit (med tanke på min nya livsstil)

Några ballonger fångade vår uppmärksamhet

Stortorget. Vilket ben lyfter hästen på?

En sväng till havet med utsikt över Öresundsbron

Väldigt go dag!
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar