måndag 23 januari 2012

Snöpromenad

Idag var det till att gå upp tidigt för att hjälpa A med bilen till verkstad för service. Gääsp.
Nu är det lunchdags och det blir en favorit: Broccolisoppa. Fast denna gången ska jag mixa den och lägga i massa korvslantar.
Att pulsa genom djup snö, det är riktigt jobbigt, puh. Vi tog nämligen en skogspromenad igår och, ja, det var ju inte plogat precis :). Kameran fick följa med.

Hej sötnos!

Här har en hare hoppat fram

Tjockt snötäcke

Bäck som ger hopp om vår

 A och Olga

Det kom ett gäng damer till häst

Vilket fantastiskt väder!

Till min stora glädje hade någon avbokat sin plats på dans fuegon igår, så att jag fick plats!
Kom förresten på att idag är det hela 15 år sen jag gjorde min uppkörning och fick mitt körkort. Vilken lycka det var! Jag var så nervös så fötterna skakade :).
Morsning!

2 kommentarer:

  1. Waooo helt ljuvliga Vinterfoto ♥...
    /Kram från mig i ☼

    SvaraRadera
  2. Tack tack! Visst är det vackert med vinter!

    SvaraRadera