lördag 21 januari 2012

Tåårt-time

Idag bär det av till syrrans födelsedagskalas (eller föllsedaaskalas som vi säger på vår dialekt). Ska bli mysigt och träffa hela familjen! Tååårta, here we come!
I torsdags blev jag väckt av telefonen. Det var en kille från Relacom som skulle laga vårt bredbandsstrul. Haha gött att de ringer endast en timme innan de dyker upp. Jaja, jag skulle ju upp iallafall. Och det var ju tur att jag inte skulle jobba förrän till kvällen. Det visade sig vara nån kabel eller ledning nere vid vägen som var vajsing på. Kanske gått sönder i all blåst som varit? Så nu funkar det! Känner mig som en hel människa igen. Haha.
Igår jobbade jag 9-19, det tar på krafterna :). Jag köpte en spann Lindahls tzatziki (nu ska vi ju inte tro att detta var det enda jag köpte, eehrm vi hade ett väldigt fint självscanningserbjudande på Vienettaglass, endast 5 kr) och kom hem till färdiglagad mat. Älgfärsbiffar, klyftpotatis och tzatziki satt fint till På spåret. Där för övrigt vårt sofflag lyckades skrapa ihop 13 poäng.
För övrigt vill jag bara tillägga att jag har träningsvärk.Efter torsdagens jympa.

Och så här ser det ut hos oss idag. Frostiga träd. Vackert.


Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar