torsdag 12 januari 2012

Äntligen en träningsform som är kul!

Igår var jag på dans fuego igen. Alltså, det är så kul! Jag som inte gillar träning så mycket längtar nästan dit. Igår var första gången på det nya programmet. Det var mycket höftrull kan jag lova :). Tycker det kan va lite svårt att släppa loss helt och hållet, man känner sig lite som Baby`s syster i Dirty dancing. Alltså  s t e l . Men såå kul. Jag får väl öva lite hemma haha.
Måste tipsa om lite god mat som jag gjorde häromdagen:
Bryn gul lök, häll i 1 liter vatten och 2 buljongtärningar och lite salt o peppar och låt koka upp. Lägg i tärnad kycklingfilé, paprika, paprikapulver och curry och låt det koka till kycklingen är klar. Red med mjöl och blanda i creme fraiche. Servera med ris. Underbart gott!


Tack Anna för detta recept, gjorde en liten variant på kryddstarka grytan! :)
Idag ska granen kastas (bäras) ut. Lite sorgligt, den har varit duktig och inte barrat. Så det känns lite taskigt. Men resten av julsakerna är borta, så det e la dags. Köpte förresten en bukett rosa tulpaner igår, som ersättning. Snart har jag nog glömt granen :).
Nu ska vi åka till Mio möbler och kolla läget!
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar