tisdag 10 januari 2012

Dags att gå till frisören

Jag måste ta tag i att beställa klipptid!
Har inte klippt mig sen i juli så det börjar bli hög tid. Tycker det ofta blir så att man drar ut på det när man har långt hår och oftast uppsatt i en tofs. Jag gillar ju att locka och mixtra med håret (om man hinner) och ett långt hollywoodsvall med stora lockar är väl drömmen. Men har man spikrakt hår så får man ju isåfall gå upp mitt i natten för att fixa så det är klart på morgonen haha. Nah, inte min grej. Jag är mer wash and go på morgonen.
Vi får se hur mycket jag vågar klippa, just nu är jag taggad för att ta en bra bit (nu når det ner på halva ryggen). Och hellugg är jag också inne på. Fast jag har besvärliga virvlar så jag får nog jobba hårt för att den ska bli bra. Får väl fråga frisören vad hon tycker.
Morsning!

Nu är vår gulliga snöplog här o gör vägen fin! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar