torsdag 26 januari 2012

Gardiner och ett besök på Babbel

Idag har jag varit ledig, så efter min lunchträning tog A och jag en tur in till stan. Jysk sålde gardinstänger för halva priset, det blev 2 st. På Åhléns köpte vi en matta till köket, fint blev det! Och så hade jag sett gardiner på Hemtex hemsida, 79 kr på extrapris. Väl i kassan så fick jag betala 149 kr. Hmm... Vilka var det som kostade 79 kr? undrade jag. Det var endast mönstrade, enligt expediten. Och jag betalade snällt 149 kr, fast jag hade på känn att det var fel. Jag var ju inte helt säker. Men nu när jag kollade hemsidan så skulle det vara 79 kr. Artikelnumret är exakt samma.. Är man en gnällkärring om man åker in och säger det? Nej, 70 kr är lite för mycket att bjuda på, väl?
Vi avslutade stadsbesöket med spontanmiddag på restaurang Babbel i Borås. Mmm, kycklingspett med klyftpotatis och tomat o mozzarellasallad.Vardagslyx!

Väldigt dålig mobilbild, men här är maten iallafall! Och varför hamnade bilden på sniskan? I datorn var den åt rätt håll. Ni får lägga huvet på sne.

Kvällen har vi ägnat åt att sätta upp gardinstänger, stryka gardiner och sätta upp dem. Mycket fint blev det!
Nu är det läggdags!
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar