fredag 30 mars 2012

Partyskorna är här

Hur i hela friden ska jag kunna ta mig fram i dessa skor? Jag bara undrar. Jag som knappt kan gå i träskor utan att välta.


Det här var första gången jag beställde ett par skor på nätet. Kan ju säga att klacken såg inte så hög ut på bilden, som den var i verkligheten... Visst är jag läskunnig, det stod ju faktiskt att den var 14 cm, men det tänkte väl inte jag så mycket på just då!
Jag har även investerat i ett par såna där gelekuddar (eller "Glada sulor" som det stod på förpackningen) som man kan lägga i skorna. Det är en hel vetenskap med högklackat.
Ja ja, är det fest så är det. Men jag kan ju säga en sak, ballerinaskorna kommer att finnas tillgängliga. Och åka på ganska snabbt. Men då har jag iallafall varit riktigt ärtig (haha!) en liten stund iallafall (typ när vi sitter och äter)!
Nu är jag kaffesugen.
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar