måndag 26 mars 2012

Åttiotalet och våfflor

Ååh, det handlar om åttiotalet på Efter Tio med Malou. När kommer egentligen de härliga frisyrerna tillbaka? Tuperat, sprejat, spretigt, permanentat á la Tommy Nilsson. Själv var man inte lastgammal då, så särskilt stort hår hade jag inte. Men stora glasögon hade jag minsann iallafall! Och axelvaddar. Hihi.
Nu går jag här hemma och väntar på att en sotare ska komma och hälsa på. Ja, inte på fika, alltså, utan han ska feja i skorstenen.
Igår firade vi självklart Våffeldagen. Vi valde att göra det med våfflor faktiskt! Gjorda på pulver. Det är ju precis lika lätt att göra en egen smet egentligen! Men måste säga att de här blev fantastiskt goda. Kejsarvåfflor var det. Kände mig som en kejsare efteråt.
På onsdag blir A hela 30 år. Så nu ska jag beställa en (eller två, eller tre) present(er) tänkte jag.
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar