måndag 5 mars 2012

Äntligen ska jag klippa mig!

Ledig idag, så gött! Igår skulle jag egentligen också varit ledig, men hoppade in extra.
Kört några maskiner tvätt idag och ikväll ska jag börja skriva packningslista och stryka kläder.
Men först ska jag, hör och häpna, iväg och äntligen klippa mig. Ska bli så skönt, det var ett tag sen sist. Det känns väldigt slitet, nästan pinsamt att visa det för frisören. Undrar hur mycket jag ska klippa? Vi får se. Och lugg som jag har funderat på, njaaej, det vågar jag nog inte.
Pratade med Hanna nyss och det visade sig att hennes lille son har klipptiden precis efter mig, lite lustigt.
Sen får det nog bli en liten sväng i stan!
Morsning!

1 kommentar:

  1. Ah...Får vi se foto på nya frissan sen? Hoppas du hade det trevligt på stan mé...
    /Kram Kram

    SvaraRadera