tisdag 20 mars 2012

LONDON in my heart del 4

Måndag och sista dagen i London.... suck. Kan man bli kär i en stad? Ja, jag tror nog det. Redan vid första ögonkastet var jag fast.
Och vi har haft så fantastiskt roligt. Och skrattat har vi gjort, hur mycket som helst. Tack min härliga familj!
Det kommer bli många fler besök i London, det garanterar jag. Längtar redan.
Den här dagen tog vi en promenad (har nog aldrig gått så mycket som den här helgen) in till stan. Jag ville in i lågprisaffären Primark. Två tröjor och två linnen för 100 kr, kan man inte klaga på, billigare än Gekås :). Lunch på McDonalds, sen tillbaka och hämta väskorna på hotellet och bege sig till Heathrow.

En sån där mysig trädgård/bakgård som Julia Roberts o Hugh Grant klättrar in i, i filmen Notting Hill :)


Paddington Station


I säkerhetskontrollen på flygplatsen pep det ju givetvis om mig, så jag fick ta av skorna och ställa mig i en bur med händerna ovanför huvet. Syrran sa att det nog var en sån där nakenscanner. Hehe. Tur jag inte visste det då. Men kroppen var OK, stod det på skärmen. Härligt att nån tycker det :). Och dessutom visar det så tydligt.

Vi hade gott om tid att gå runt i affärerna. 
 Det resulterade i ett par färgglada brallor och ett par förtjusande ballerinaskor. Allt från Zara.


 Bye, bye London, snart lyfter vi!


 Den fantastiska solen sedd från ovan


Efter detta första besök så älskar jag London. London in my heart.
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar