fredag 11 november 2011

Fredag med träning o lite lagom uteliv

Vilken härlig fredag! Och vilket skojigt datum 11-11-11. Jag är ledig och sitter och äter en ovanligt sen frukost samtidigt som jag kollar på Ensam mamma söker på tv3 play (väldigt bra uppfinning). Trodde knappt mina ögon, men en av killens 3 tjejer satt I kundvagnen när de var och handlade. Skämmigt!
I eftermiddag blir det träning nr 2 den här veckan, jympa medelpass på Friskis. Ska bli så härligt att röra på sig. Nej, jag skojar bara, en jobbig svettig timme blir det. MEN, gött efteråt :)
Ikväll åker vi in till Borås och äter på restaurang. OCH går på bio. Gäller bara att bestämma oss för vilken film :)
En liten sista knorr på det här inlägget: Batteriladdaren som jag varit på jakt efter sedan augusti är hittad. I en garderob...Tur jag inte hann köpa en ny!
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar