fredag 5 augusti 2011

Regn o bortslarvad ägodel

VAR är min batteriladdare?? Jag kan inte begripa hur omöjligt det ska vara att komma ihåg vilka bra, logiska ställen jag lägger mina saker på...Jag får väl leta på några ologiska platser också. I badrumsskåpet låg den inte iaf.
Idag regnar det. Skönt att luften får rensas upp lite. Har ju varit lite klibbigt de senaste dagarna. Är alldeles blöt när jag kommer från jobbet. Stackars den som får lukta på mina strumpor då.
När det regnar så behöver man ju inte heller ha dåligt samvete för att man är inomhus :) . Men det finns ju inget dåligt väder...bla bla...tröttsamt uttryck :) Jag köpte faktiskt ett jättefint regnställ häromveckan, tror det var mitt första i vuxen ålder.

Idag står solstolen tom!

Kollade på Sommar med Ernst igår. Tycker han är en trivsam gubbe.
Idag är sista arbetsdagen innan semestern :) Jihoo! Halmstad here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar