onsdag 2 november 2011

Konsten att rensa ur garderoben o en liten träningsutmaning

50 % rabatt på valfri vara på H&M, det MÅSTE ju bara utnyttjas. Så nu ska jag bara välja ut nåt fint.
Jag brukar inte köpa kläder på nätet, för jag känner mig själv såpass bra, att jag VET att jag inte orkar skicka tillbaka det om det inte blir riktigt som jag tänkt. Linda Latmask.
Mannen o jag har kommit överens om nån slags träningsutmaning. Vi är bara FÖR slappa! Massa gott i soffan gör ingen kropp smal. Börjar förstå att träningskortet inte gör nån nytta i väskan.
Boka in träning minst 2 gånger i veckan står på schemat med början nästa vecka. För min del kommer det bli aerobic, dans fuego eller jympa. Han ska spela squash, jogga o åka rullskidor.
Senare idag tänkte jag ge mig på ännu en garderobsutrensning. Hoppas det går bättre än det brukar göra. Först går det bra, då blir det en rejäl slänges/skänkes-hög. Sen när det är dags att köra iväg med den, då börjar jag...."näe, den kan nog vara bra att ha kvar....och den....och den... " . Hihi. Eller så kan man säga som min far "det kan vara bra att ha när man ska måla om".
Ikväll blir det kalas för A:s pappa som fyller SEXTIOSJU och inte 68.

2 kommentarer:

  1. Jag ska börja gymma igen så fort bebisen i magen kommit ut, kommer bli underbart! :) Nej, jag är absolut ingen fitnesstyp, utan har typ 70kg för mycket på kroppen - men man måste ju börja nånstans. Tog tag i det efter Jonathan (min yngsta) men blev gravid på en gång... men nu jäklar... :D

    SvaraRadera
  2. Nej, jag är verkligen ingen fitnesstyp jag heller, trivs bäst med att njuta i soffan hihi. Men nu får vi hoppas att jag kommer igång! Har hört att det är bra att röra på sig hihi.
    Roligt med en bebis! När är det dags?

    SvaraRadera