söndag 9 oktober 2011

Fina fina saker, fina fina dagar och en flygplats

Okej, nu har bloggen fått nytt namn och utseende igen. Beslutsångest kallas det visst (det är inte första gången jag har det). Nu får den se ut så här. Ett tag iallafall. Man ska inte vara rädd för förändringar :).
Tisdag-torsdag var jag i Halmstad hos familjen. Underbara dagar. Mamma o jag började med att åka till Helsingborg och köpcentrat Väla. Jag har inte varit där sen de byggde om det. Stort o fint hade det blivit! Och några saker fick jag shoppat:

Blev störtförälskad i den här skålen från Indiska


Tvålkopp med doftros från Bolagret


Ellen fick de här coola shortsen med skärp (H&M) av mormor o moster i 3-månaderspresent


Jag passade också på att hälsa på hos goa Anne, som jag jobbade med förut. Trevlig kväll med smörgåstårta, kladdkaka och skvaller :). 
Och i torsdags kväll var jag hemma hos syrran. Mys med bakad potatis, godis och tjejfilm. The Holiday blev det, den tröttnar vi aldrig på. Jude Law...slurp. 
Fina dagar med massa bebismys. Och några blöjbyten (2 st).

I fredags skulle min bror åka till England från Landvetter så då följde jag med dit. Jag blir ALLTID lika förvånad över hur mycket människor det är på flygplatser. Det är helt otroligt vad folk flyger omkring. En helt vanlig dag liksom. Av någon anledning tycker jag det är så mysigt att befinna sej på flygplatser o tågstationer. Får lite pirr i magen. Fast det inte är jag själv som ska åka iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar