måndag 31 oktober 2011

En lååång härlig söndag

Den här lilla krabaten (fönstertittare) har suttit på samma ställe på fönstret, ja i flera dar, säkert. Måste bli tråkigt hihi.


Tänk vad hela dan blir skev när klockan vrids tillbaka! 
Vaknade tidigt. Vi var sugna på lunch vid 11-tiden!
Efter lunch åkte vi till skoaffären Visko i Skene. Jag hittade inget kul, men A köpte ett par skor. Och födelsedagspresent till sin far, ett par batteriuppvärmda vantar. Låter skönt. 
Jag: Hur mycket fyller han? A: ....eeh.....68...tror jag, men jag är inte säker.... Haha. (jag har nu kollat dessa tveksamma uppgifter...och han fyller endast 67, haha)
Sen var man ju liksom redo för kvällsmat o klockan var inte mer än halv 5. Tacos blev det, gott gott.
Ja, en extra timme gör mycket, rätt så konstigt egentligen!
Och förresten, jag fixade 410 kr till vårt "familjespelbolag" i lördags. Knåpade ihop en alldeles egen Topptipslapp, hyfsat nöjd över det! Vill ju inte skryta, men jag är ju faktiskt en stjärna på fotboll :). Hehe.
Dagens rätt: fläskkotletter med potatisgratäng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar