torsdag 27 oktober 2011

Lite galla...

...över folk som fäller kommentarer som "oh, ser jag så ung ut?" eller "höh, det var längesen jag fick visa" när man frågar efter leg när de köper cigaretter eller annat. Och då är de födda -91, -92!! Det är bara ett eller två år sen de fyllde 18!! JA, du ser ung ut eftersom du ÄR ung. Var glad för det kanske? Och dessutom ska de visa till de fyller 25. Moahaha.
Vad ville jag säga med detta? Hmm, vet faktiskt inte, kanske: släng upp era leg snällt när jag frågar :). Mycket lättare. De flesta gör ju faktiskt det, men det är de andra man kommer ihåg.
Men jag VET att det ändrar sig. När de är 35 kommer de att JUBLA över att få visa leg på systemet. :)

Dagens rätt blir nåt med falukorv. Troligen stekt, med kokt potatis och sås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar