tisdag 18 oktober 2011

Frukost med Jöback

Peter Jöback fick minsann upp mig tidigt idag. Läste på Facebook (det första jag gör på morgonen är att logga in på FB, sjukt?) att han skulle vara med på Mix Megapol Stockholm nu på morgonen. Så jag hoppade upp som det trogna fan jag är sen många år tillbaka. Syrran o jag har t o m hans första skiva (delad vårdnad) från tidigt 90-tal. Vi är trogna!
Så nu sitter jag med en tallrik fil med cornflakes, ett kokt ägg och en kopp kaffe medan regnet öser ner utanför fönstret. Ägget blev väldigt hårdkokt eftersom jag glömde bort det en stund.
Med åldern (ja, jag fyller typ 83 nästa år) har jag faktiskt lärt mig uppskatta tidiga morgnar mer än innan. Haha. Jo, men det är faktiskt sant.
Det är fortfarande lite mörkt ute. Kanske skulle tända några ljus också? Mysigt!
Jobb blir det först till kvällen!

Dagens rätt: kantarellostfyllda lövbiffsrullader. Festlig tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar