fredag 21 oktober 2011

En ny klänning är aldrig fel!

Det verkar som att jag kommer få användning för min Berlitz reseguide i italienska, som jag önskade mig i födelsedagspresent nån gång i början på 90-talet. Har faktiskt den kvar, problemet är bara att den ligger på ett gammalt hederligt kassettband istället för cd. Så jag får väl läsa i boken och gissa uttalet. Vi funderar nämligen på att åka till Italien till våren. Jihoo!

Igår köpte jag den här lilla klänningen på Lindex för att ha på Ellens dop på söndag. Tycker jag ser ut lite som barnen i Lilla huset på prärien med den på. Får väl nysta ihop två flätor a la Laura Ingalls i håret också. Eller vira runt en sjalett. Hihi.


Dagens rätt: älgfärsfyllda paprikor

2 kommentarer:

  1. Tror du är jättevacker i den klänningen...
    Även med Flätor *thihi* Ha en mysig Fredag!

    SvaraRadera