måndag 13 februari 2012

Jag har träningsvärk!

Helgen gick fort, som vanligt. Lördag jobb hela dan och när jag kom hem hade A gjort fläskfilégryta med cornichoner och ölkorv i. Jättegott!
Melodifestivalen var ju ett givet val att titta på. Mina favoriter var David Lindgren och Timoteij. Sonja Aldéns låt var fin, men jag tycker att schlager ska vara en upptempolåt.
Igår var jag ledig, eftersom jag jobbade förra söndagen. Det blev ännu en sats kanelbullar! Jag kan snart receptet utantill.
Och så var jag och tränade. Jympa bräda för första gången. Tänkte att det var som ett vanligt jympapass fast med en bräda. Och jo, det var det ju egentligen, fast tänk att det blir så mycket jobbigare genom att kliva upp på en bräda än att bara vara på golvet. Det var nog det jobbigaste jag varit på! När hon i början av passet berättade att vi först skulle ha uppvärmning och sen "följer ett lååångt styrkepass, ett konditionspass och till sist intervaller", då ville jag bara ta min bräda och springa ut därifrån.
Behöver jag nämna att jag har träningsvärk idag?
Kl 20 igår bänkade vi oss framför nya serien Kontoret med Ove Sundberg från Solsidan. Usch, vilken besvikelse, inte alls roligt. Men man får la ge det en chans till.
Idag vill jag även säga GRATTIS till min systerdotter Ellen som fyller 7 månader!
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar