onsdag 8 februari 2012

En alldeles vanlig onsdag

Kom precis innanför dörren med rosiga kinder efter den korta promenaden ner till grannens jordkällare, där jag hämtade några potäter. Det vankas nämligen dillstuvad potatis och isterband. Fast till mig blir det inte isterband utan vanlig korv. Dillstuvad potatis har jag aldrig gjort, så det blir till att googla lite. Google är en himlans bra uppfinning! Tur att jag kom ihåg att köpa dill. Känns som en vettig ingrediens.
Nu är det "bara" 4 minusgrader här, men det känns minst lika kallt som när det var 15, skumt. Och snöat lite har det gjort idag.
Och ingen träning blir det idag, fuegon var fullbokad. Det går att boka tidigast 5 dagar innan och jag kommer ofta på det så sent så det är rena turen om det finns platser. Nu har jag iallafall bokat in mig på söndag.
Körde faktiskt min zumbadvd i söndags, men den var inte riktigt rolig tyvärr. Tråkig musik och tråkiga rörelser. Ett bottennapp :).
Det blir en kväll i soffan. Det är jag aldrig främmande för!
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar