fredag 9 september 2011

Back in Borås

Back in Borås. Efter 2,5 dagars mys i Halmstad. Jag snodde åt mej bedårande lilla systerdotter Ellen direkt o ville knappt lämna tillbaka henne när jag skulle åka hihi.

                         Äpplen från syster och svågers trädgård. Tackar! Blir finfint äppelmos!


På hemvägen såg jag en stor stor älg bredvid vägen. Läskigt. En mötande lastbil blinkade med helljuset (tack för det!) så jag misstänkte att det var nåt på g och saktade ner. Synd att jag inte kunde ta en bild på den. Älgen alltså, inte lastbilen.
                          
                          I morse hittade jag det här fantastiskt vackra spindelnätet utanför fönstret.



Förresten är det helt underbart soligt väder här idag! Kanske dags att ge sej ut på fototur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar