söndag 25 september 2011

Ärligt talat....

...om man går upp en söndagmorgon (typ idag) och det ligger en öppen chipspåse från lördagkvällen (typ igår) på köksbänken, visst skulle det kännas allt annat än logiskt att inte äta några till frukost? Ja, jag tänkte väl det, jag är helt normal.
(får väl tillägga att jag åt en omelett också)
Idag ska jag fortsätta utföra ett av mina beroenden, nämligen att titta på 90-talssåpan SKILDA VÄRLDAR. 2:a säsongen landade i brevlådan i fredags. Härligt!
Fler beroenden:
LYPSYL - fullständig panik utbryter om jag har glömt att ha ett med mej
FETAOSTSALLAD - ätes flera gånger i veckan
KUNGEN AV QUEENS - har alla dvd-boxar, 9 säsonger, kan lätt titta på dem hur många gånger som helst och ändå skratta högt varje gång
LAKRISAL - detta underbara godis, en rulle innehåller endast ca 90 kalorier
KAFFE - dricker jag inte på kvällen har jag huvudvärk när jag vaknar
FACEBOOK - i kvällstidningarnas tester om facebookberoende svarar jag alltid ja på alla frågor
Igår kväll lånade jag gubbens telefon och provade på WORDFEUD som alla pratar om, så det kanske också utvecklas till ett beroende. Det kommer att innebära att jag måste köpa ny telefon och det är ju alltid trevligt.
Det är väl tur att det inte är några värre beroenden!

Dimmig söndagmorgon



Nu, mot soffan (skit i städning o annat)!!! Och sen lite jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar