torsdag 29 december 2011

I'm back

I'm back.
Fast vårt internet är fortfarande inte fixat, just nu är jag hos mor och far och skriver :). Det är tråkigt att vara utan, men man får massa annat gjort. Som t ex titta på en massa tv-program som man aldrig annars skulle sett. Haha. Nej, vi får hoppas det fixar sig snart. Jag har ju massa fina bilder jag vill visa!
Vad har hänt sen jag sist skrev då? Jo, det har ju varit jul! Det kan inte vara många som missat det :)
Julafton firade vi i Halmstad hos min familj. Lika mysigt som vanligt med Kalle Anka och julklappar och hyacintdoft och mammas fantastiska julmat. Med RUNDA köttbullar, det lyckas jag aldrig med. Mina blir mer som köttpyramider. Brorsan var tyvärr inte med, han firade engelsk jul hos tjejen i England. Mysigt för honom, men han var saknad här!
På juldagen var vi hos A:s föräldrar och åt kalkon. Där var det julklappsutdelning med tomte. Det var nästan lite läskigt haha.
Och snart är det 2012. Jag kör väl samma nyårlöften som vanligt. Att jag ska bli bättre på att komma i tid, att äta nyttigare, att motionera mer och att bli bättre på att hålla reda på var jag lägger mina saker. Hmm, märkligt att jag aldrig lyckas nåt vidare. Men detta året...
Önskar alla Ett Riktigt Gott Nytt År!
Återkommer när vårt nät funkar!
Morsning!

1 kommentar:

  1. Åh,något Nyårslöfte har jag aldrig haft & inte i år heller...
    Önskar dig ~ Lycka Till ~ med dina & givetvis...

    ★。\|/。★
    ♥ GOTT NYTT ÅR ♥
    ★。/|\。★ 2012
    & GOD FORTSÄTTNING!

    Kraaam!

    SvaraRadera