torsdag 8 december 2011

Det är inte fel att vara snäll

Läste i en kvällstidning idag att Laila Bagge klagade på Anders Bagge att "han är så himla mesig och snäll". Exakt VAD är det för fel på att vara snäll?? Nuförtiden verkar det som att det är man är helt fel ute om man är snäll. Bättre att vara elak och kaxig då? Nä fy för tusan, jag gillar snälla människor. Och, om jag får säga det själv, så tycker jag faktiskt att jag själv är väldigt snäll. För jag vill vara snäll. Och jag tror man vinner på det i längden.
Förresten så kommer Tomten bara till barn som varit snälla. Så då måste det ju vara det rätta!
Imorgon tar jag bilen till mitt kära Halmstad. Det blir en dag i stan med kompis Anna, som var j ä t t e längesen jag träffade. Blir lite julshopping, mysigt.
Och på lördag blir det julpyssel- och bakdag med hela familjen! Härligt!
Oj, nu är det nog bäst jag stänger datorn. Vilket väder! Snöfall, blåst och ÅSKA!!! Det kom precis en blixt! Väldigt skumt!!
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar