fredag 9 december 2011

Blåser iväg till Halmstad

Granen ligger så grön och grann


Vilket knäppt väder! Igår åskade det hela kvällen. Och snöade och blåste på samma gång. Jag trodde knappt det kunde åska på vintern? Rusk rusk. Och idag blåser det MYCKET och regnar MYCKET.
Jag ska köra till Halmstad idag och funderar på vilken väg som blir bäst att köra. Kör man genom skogen via Ullared är ju risken att det ligger träd över vägbanan så motorvägen via Göteborg kanske är det bästa valet? Fast jag gillar inte att köra där. Även om man inte är inne i Göteborg så är det ju massa bilar o lastbilar och massa filer hit o dit. Nervöst!!
Eller 41:an via Varberg? Fast där kör folk helt crazy. Å andra sidan är där väl inte så mycket trafik vid lunchtid. Hmm, tufft val.
VARFÖR äger jag inte en helikopter???
Morsning!

1 kommentar:

  1. Jaa,vädret är verkligen Konstigt...
    Kör försiktigt/Kram Kram från mig!

    SvaraRadera