måndag 10 december 2012

Nobelfest!

Den enda nackdelen med snöväder är att det är så läskigt att köra bil. Har lagt in en spade i bilen OM jag nu skulle köra fast.
Lärde mig ett trick idag: man kan lägga bilens golvmattor under däcken, så blir det lättare att komma loss. Granris funkar med. Smarta tips!
Men idag gick det bra att köra. Skönt.

Nu är det Nobelfesten på TV. Det är så kul att se alla vackra klänningar och frisyrer.
Vi har dock inte klätt upp oss och lagat fin mat, som det tydligen finns folk som gör. Vi nöjer oss med kaffe. Och julgodis, som jag fick med mig hem.

Förresten! Efter mycket tänkande hit o dit har jag äntligen kommit fram till ett nytt bloggnamn. Brorsan får äran att fixa till utseendet.
Morsning!

1 kommentar:

  1. Spännande med bloggen & ha en fin Nobelkväll/Kram ♥

    SvaraRadera