torsdag 27 december 2012

Julfirande i Halmstad

Igår for vi äntligen till Halmstad och firade jul med min familj! Lika mysigt som alltid. Och lika god mat som alltid. Köttbullar, prinskorv, Jansson (undra vem han var egentligen?), skinka, ris a la malta, julgodis, jaa, listan kan göras lång.

Vi tar la ett bildrace!





HÄPP!! :)
 
 



 
Ellen i full action med duken
 
 
Hej då moster, tack för julklapparna!
 
 
 
Jag fick ett klockrent spel av brorsan, nämligen Stig-Helmers sällskapsspel. Perfekt för mig som älskar de filmerna och kan alla repliker utantill! Vi provspelade såklart!
 
 
Och massa andra julklappar, ska fånga dem allihop på bild och visa senare! En härlig annandag jul, lycka att ha en sån tossig familj.
Nu ska jag göra mig i ordning för att åka och handla lite nödvändigheter och sen kanske kanske kanske fara iväg till Ullared, har inte bestämt mig helt än, vi får se. Men är bra sugen :).
 
Morsning!



1 kommentar:

  1. Underbart & så fina bilder ♥...
    /Goooooo' fortsättningskraaaaaaaam från mig!

    SvaraRadera