söndag 23 december 2012

Dan för dopparedan

Ojojoj nu har jag slappat lite med bloggen, så nu blir det att komma ikapp.

Hör och häpna! Men i tisdags åkte jag faktiskt till stan och köpte resten av mina julklappar! Så jag är alltså klar! Det är ju inte klokt! Det innebär alltså att jag slipper åka runt inatt på dygnsöppna bensinmackar ;)
Och förresten: Min lilla blåa bil behöver ingen ombesiktning, har det nånsin hänt förut???

Juligt Borås





Vi har fått granen på plats!



Och julkort har vi också fått!


Idag är jag ledig och ska bara mysa inomhus. Städa o pyssla, lyssna på julmusik (just nu Magnus Carlsson, underbar röst) på dagen.
Ikväll blir det uppesittarkväll med tv, levande ljus, paketinslagning, glögg o julskinka o annat gott. Mys!
...MEN....
FAMILJEN! Saknar er!
 
 
Morsning!

1 kommentar: