tisdag 1 oktober 2013

Hmm...

....v a d  är det som händer med min blogg? Endast tre (3!!!) inlägg under hela september. Har på något sätt fastnat ordentligt i Instagram-nätet, det är ju så enkelt och snabbt.
Egentligen tar det ju inte så lång tid att skriva ett blogginlägg heller, men helst vill jag göra det på datorn, inte mobilen, och då måste ju bilderna först överföras. Och det är ju sååå jobbigt. Eeeh eller inte. Gjort på ett kick egentligen.
Ja ja, ny månad, nya tag, hoppas jag! Det är ju så roligt att ha en dagbok på nätet, eftersom jag inte äger någon i pappersform.

Ikväll tog vi en liten skogspromenad och jag tog med nya kameran för att prova lite.

Vår lilla badbrygga och damm. Fina höstfärger på träden.



Den gamla jordkällaren. Bakom alla buskar och träd.


Vackra rönnbär!


Någon slags växt som ser mjuk och go ut.

 
Snart börjar älgjakten här.
 
 
I mitten av bilden skymtar vårt vita hus.
 
 
Lilla skogsvägen.
 
 
Fin gammal stenmur.
 
 
Grannens damm med fikabord.
 
 
Dagens rätt blev Kycklingrullader a la Mannerström. Jättegott, lägger ut receptet i nästa inlägg (som inte ska dröja ända till november, jag lovar).
Bild från Instagram.
 
 
Morsning!

1 kommentar:

  1. Åh,sååå mysigt, vacker & gottit t...
    Tack för detta <3

    /Kram

    SvaraRadera