måndag 16 september 2013

Kretsloppet och Ullared

I lördags var det så dags för Kretsloppet. 10 km bana. Jisses vad hade jag gett mig in på! Såå nervös jag var innan. Och dessutom vrålkissenödig haha. Men kön till de få bajamajorna var alldeles för lång minutrarna innan start. Det gjorde egentligen inget för jag gillar inte bajamajor. Bara att hålla sig!
Som tur var hade jag Anna i samma startgrupp (Hanna startade snäppet före) så vi hade sällskap hela rundan runt. Puh vad jobbigt det var, men totalt sprang vi nog 8 av de 10 kilometrarna och resten gick vi raskt. Vi var såå nöjda med vår prestation och riktigt riktigt roligt var det.
Nu blickar vi framåt mot nästa utmaning, Vårruset i Halmstad nån gång i maj!
Taggade innan start. Fr v Anna, jag, Hanna.


Anna sov över och igår for vi till Ullared! Åh vad tiden gick fort, men vi fyndade rejält!


Jag hittade bruna gardinlängder. Var lite osäker på om de skulle passa till den svarta soffan, men det blev faktiskt riktigt höstmysigt.


Åsså köpte jag gammelrosa lampskärmar till sovrummet.


En ljusstake till badrummet.


En ampel att ha ljus eller blomma i.


Ljusstaken i mitten var ett riktigt fynd, bara 16:95!!


Å massa massa mer...

Morsning!

1 kommentar:

  1. Snygga fynd i Ullared :)
    Ha en fin Tisdag/Kram Annmi

    SvaraRadera