söndag 6 oktober 2013

I Love Musicals. Och Gekås.

I Love Musicals! Ja, det gör jag. Men det är även namnet på Peter Jöbacks show med musikallåtar. Igår var det dags för honom att gästa Halmstad Arena och vi var ju där såklart! Mamma, Jenny och jag.
Redo för en kväll i glamourens och glittrets tecken.



Rad 2 på parkett går inte att klaga på.




En magisk kväll med Peter Jöback och fantastiska gästartister = 3 timmar gåshud. Det var mäktigt och riktigt bra!
Vi var väldigt nöjda när vi gick därifrån!
Skön ledig söndag idag. Pappa, bror och jag åkte till Gekås. I Love Gekås :).


Det blev varsin påse idag.


Imorrn bitti är det dags att åka hemåt, det står nämligen jobb på mitt schema på kvällen.
Morsning!

2 kommentarer:

  1. Ooooo Peter Jöbacks show - Såå avis jag blir /Kram

    SvaraRadera