fredag 31 maj 2013

Trädgårdsarbete och årets första solbränna

Igår var jag ledig och hade tur med vädret. Sol, sol och sol!! Passade givetvis på att slänga mig en bra stund i solstolen för att fixa årets första solbränna. Det gick ganska bra :-).

Ogräset växer sig starkt i grönsakslandet, ser för tusan ut som en gräsmatta!! Hur kan det redan ha kommit så mycket? Inte klokt faktiskt.


Jag började rensa lite. Premiär för mina fina Garden Girl- handskar, en födelsedagspresent! Kul att vara snygg även i trädgårdslandet!



 
Hallonbusken växer så det knakar!
 
 
A har lagt kantsten här, fint blev det.
 
 
Härligt att äntligen kunna gå barfota i gräset!
 

Framåt kvällningen blev vi bjudna på spontangrillning hos fam F-D. A överraskade mig med den här tröjan från GinaTricot. Thank you!


 Morsning!

1 kommentar:

  1. Wow...Härligt & vilka snygga handskar :)
    Men du...vilken fin tröja du fått finis/Kram pårej & ha en härlig Fredag önskar Annmi från Hjosolen ♥

    SvaraRadera