tisdag 7 maj 2013

Ljuvligt majväder

Vilket väder, rena sommarvärmen. Tänk att det blir så här varje år. Först vet man knappt om man vågar byta till sommarjacka och sen huxflux är det så varmt att man inte ens behöver jackan på sig!
Nu ikväll har jag suttit i solen på altanen, med endast klänning på mig. Fåglarna kvittrade, en gräsklippare hördes. Ljuvligt!


Vitsippor längs staketet.


Sotis gjorde mig sällskap.


I eftermiddags var jag på klännings- och presentjakt inne i stan. Vi ska på konfirmation på lördag. Hittade tyvärr inte en enda klänning jag gillade. Hur är det möjligt? Borde finnas massor i skolavslutnings- och konfirmationstider.
Nåväl, en present hittade jag iallafall. En fin vas blev det.


Nu ska jag baka en sockerkaka, eeh jag fyller ju snart år minsann! Sen blir det Biggest Loser. Passar bra att titta på det efter att jag stoppat i mig massa sockerkakssmet (går ju inte att låta bli ett/några smakprov)!
Morsning!

1 kommentar:

  1. Jaaa visst är det ljuvligt & sååå vackra foto/Kraaam Annmi

    SvaraRadera