måndag 13 maj 2013

13 Maj = Min Födelsedag!!

Ja, idag fyller jag år. 36 år. Låter rätt så vuxet faktiskt.



Igår var det kalas!

Först grillade vi hamburgare.


Ellen matade den söta fårfamiljen som har flyttat in i hagen jämte oss. Knäckebröd stod på menyn.
 
 
De är så sööööta!
 
 
Men inte lika söta som Ellen, mosters älskling (som faktiskt fyller 22 månader just idag!)
 
 
Vi plockade en bukett vitsippor till bordet.
 
 
Klockan 15 kom A:s familj och då blev det fika.
 
 
 
 
Ett överfyllt presentbord. Tack snälla för allt!
 
 
Finfin karpaterklocka som jag ska vårda ömt.
 
 
Supersnygga tjej-trädgårdhandskar med spets. Vill inte smutsa ner dem :)
 
 
Favoritdoft från DKNY, mmm
 
 
Och massa massa mer. Kan ju tro att jag fyller 100!! Tack snälla.
 
Dags att göra sig iordning för jobbet, borde det inte vara lag på att man ska vara ledig på sin födelsedag?? Kan jag tycka.
 
Morsning!

2 kommentarer: