onsdag 10 oktober 2012

Höstbilder

I morse var det KALLT! Jag gick upp tidigt för att köra lilla Sotis till veterinären, där hon ska stanna över dagen för att kastreras, vaccineras och få klorna klippta.
Vägen var riktigt hal på vissa ställen, så det var ingen höjdare att köra med sommardäck.

Passade på att ta några fina höstbilder när jag ändå var ute så tidigt.






Hittade den här vackra lövbeklädda väggen på väg hem från veterinären

Nu ska jag sätta igång en riktig storstädning! I eftermiddag ska Sotis hämtas, säkert lite groggy efter sövningen.
Har även planer på att städa bloggen också. Nytt utseende och nytt namn. Jag är tokig, men det är svårt att bli riktigt nöjd. OCH så ska jag bli flitigare på att uppdatera.

Och så skickar jag en kryapådigkram till min mamma, som är hemma och är magsjuk.

Morsning!

1 kommentar:

  1. Waooo,så ljuvliga Höstfoton ♥...
    Önskar dig en fin Onsdag/Kram

    SvaraRadera