onsdag 27 februari 2013

Mamma, jag & Lager 157

Igår kom min mamma till mig. Så mysigt!
Vi började med att åka till Limmareds Värdshus och äta deras berömda (eeeh fast jag hade aldrig hört talas om den innan jag flyttade hit) schnitzel. Gott o mättande.
Sen åkte vi kringelikrokvägar och hamnade i Gällstad och Lager 157. Tjohoo!
Tyvärr glömde jag alldeles bort att fotografera under dagen, så det får bli bilder på fynden istället. Shit vad det är roligt att shoppa!

Vi köpte varsin vit stickad Bondelidtröja, fräscht till sommaren, med chinos till. Endast 300 kr.
Och en ljusblå tunika/klänning, vintagestuk.


En jättefin mönstrad scarf och en härlig halsduk


Vilken mysig dag, tiden går alldeles för fort. Men vi ses till helgen igen!
Morsning!

1 kommentar:

  1. Ooo,va mysigt & så fint ni shoppade :)
    /Kram från mig i solen!

    SvaraRadera