fredag 8 februari 2013

Folktomt

Igår var jag på date med min mamma. Vi möttes ungefär mittemellan Halmstad och Borås, nämligen i Ullared! Vad kan passa två shoppingglada damer bättre?
Och om där var tomt när jag var där i förra veckan, så var där SUPERTOMT igår. På folk alltså. Röra sig helt fritt och lätt där, det är wonderful. Slippa knö sig fram, det är jag dålig på.
Och vi fyndade som vanligt! Tänk att man alltid gör det! Härlig affär.

Vi köpte varsitt par skogsgröna velourbyxor, mysigt att ha hemma, och dessutom snygga!


Jag köpte en sommarfin tröja, 129 kr! Kom på att den matchar mina orange skor från London perfekt. Ett par vita chinos till det och jag är redo att ja, typ åka ut till nån skärgårdsö i sommar. Hihi.


Mamma köpte en fin lampskärm.
Och sen blev det lite smått och gott till oss var.
Lunch och semla med varsin kopp te slank också ner :-)

Mor lilla Mor, vem är väl som du. Ingen i hela världen!
Och detsamma gäller dig, Far, finns ju ingen som du!


Och här har vi lilla mig.


Mycket fin dag!

Nu ska jag pyssla lite innan det är dags att fara till jobbet.
Snön, den vräker ner här idag igen!
Morsning!

2 kommentarer:

  1. Låter ju helt underbart hihi & sååå fina ni är Mor & Dotter/Kram från mig ♥

    SvaraRadera