fredag 1 juni 2012

Välkommen juni!

Hello juni! Midsommarmånaden, härligt!
Tänkte precis på hur länge sen det var jag var iväg och tränade. Senaste gången var på ett Combatpass med Hanna. Inte på Friskis utan Sportlife. Hon hade en fribiljett och lyckades locka med mig. Eehrm, för jag är ju faktiskt inte den som studsar iväg glatt på träning. Men det var roligt. Och jag hade träningsvärk länge efteråt. Fast nu har den släppt...
Får väl ta mig i kragen...nästa vecka...
Syrran, mamma och jag har iallafall bestämt att vi nu ska köra "plankan" varje morgon och kväll. Jag har dock inte börjat än... Men idag ska det bli av. 3 ggr 1 minut. Plankan är visst väldigt nyttig har jag hört.
Igår kväll såg vi The Stig-Helmer Story, den senaste av Lasse Åbergs filmer. Jag fullkomligt älskar de andra och kan se dem hur många gånger som helst. Men denna var tyvärr lite av en besvikelse. Kändes liksom som den aldrig kom igång. Synd. De andra är ju så bra!

Ang. ett tidigare inlägg om att provsmaka vin på restaurang så har jag nu fått lära mig att det inte gäller att smaka om man tycker det är gott, utan om det har rätt temperatur! Jisses Amalia, sicken grej. Men som sagt, jag hade godkänt vad de än hade kommit med. Haha.
Jag tror jag beställer mineralvatten hädanefter. Något enklare. Fniss.

Löjtnantshjärta

Akleja??

Morsning!

1 kommentar:

  1. Wow...Underbara blommor ♥...
    Ha en gooer Fredagskväll/Kram

    SvaraRadera