tisdag 26 juni 2012

Ullaredsfynd!

I söndags öste regnet ner så vi satte oss i bilen och åkte till Gekås i Ullared. Där är det alltid himla trevligt.  Vi var inte ensamma där, om man säger så.
Några fynd blev det som vanligt!
Jag behövde en ny resväska för min gamla har otroligt kassa remmar. När man ställer väskan upp så åker liksom hela packningen åt ena sidan, remmarna går inte att spänna. Så det fick bli en ny!

Mor, jag tror det är en likadan som din, fast brun

Och så blev det en bikini som märkligt nog satt som en smäck trots att jag inte provade den

En ny plattång

Den här plastbiten (som jag hittade på golvet idag) är det enda som återstår av de tre påsarna med godisklubbor (av varianten "snusklubbor", som jag fyndar varje gång jag är på Gekås)

Solen skiner faktiskt här idag, hoppas det håller i sig, jag börjar inte jobba förrän 16:30 idag så jag hinner njuta av det.
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar