fredag 29 juni 2012

Lite tv och lite trädgård

Jag har hittat en ny favoritserie, nämligen denna:


Brittiskt kostymdrama, som det så elegant heter. Den har ju gått på TV, men det blev inte av att jag såg den då. Så nu köpte jag första säsongen när vi var på Gekås. Ångrar som tusan att jag inte köpte andra säsongen på samma gång. Men men, får väl hia mig...
Igår var det fint väder, så då blev ogräsrensningen av trädgårdslandet äntligen klar, snyggt blev det. 
Väldigt glest mellan rödbetorna närmst :).


Från en annan del av trädgården, Silverarv och Rosenkrage.



Nu har jag 7 dagar kvar att jobba, sen är det semester! Vi funderar förresten på att åka till Gotland (lika sent ute med planeringen som vanligt). Får se om dom har nån plats för oss där!
Morsning!

1 kommentar:

  1. Oooo så vackert Silverarv och Rosenkrage....
    Härligt med Semester...Hoppas det blir en tur till vackra Gotland för er/ ♥-e Kram från mig

    SvaraRadera